ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

Šta se prouči kad se skidaju sihiri

Sa božijim bismiletom i mojim sepom,
što je tebi neko napravio N od majke N,
ja sam za tebe poništio uz pomoć Jedinog,
i što su dvoje protiv tebe napravili,
ja sam za tebe poništio uz pomoć dvoje - Adema i Have;
i što su troje protiv tebe napravili,
ja sam poništio uz pomoć trojice - Džibrila, Mikaila i Israfila;
i šta su četvero protiv tebe napravili,
ja sam za tebe poništio uz pomoć četiri knjige Tevrata, Indžila, Zeburi i uzvišenog Kur'ana;
i šta su petero protiv tebe napravili,
ja sam za tebe poništio uz pomoć pet namaza;
i što su šestero protiv tebe napravili,
ja sam za tebe poništio uz pomoć šest dana;
i šta su sedmero protiv tebe napravili,
ja sam za tebe poništio uz pomoć sedam nebesa;
i šta su osmero protiv tebe napravili,
ja sam za tebe poništio uz pomoć osam nosioca prijestolja;
i šta su devetero protiv tebe napravili,
ja sam za tebe poništio uz pomoć deset plemenitih i pobožnih,
sa deset sam sve na tebi poništio i završio.
Kaf Nun Kun!


(prema kazivanju hodže Rošića, Pećigrad)

ON SALE - "99 LOVE CHARMS

You are looking at a book that was written by an excellent connoisseur of magic and its secrets. With one of the 99 spells, you have the opp...