ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

Basma da dragi dođe na ašik

Mrak mrači, streha njiše,
gora puči, voda huči,
nebo ječi, zemlja zveči.
Nit' mrak mrači,
nit' streha njiše,
nit' gora puči,
nit' voda huči,
nit' zemlja zveči,
već za plotom moj Alija kleči,
od srca ječi,
iz srčanih žila, krvljom hrače,
niskom šeće.
Otud idu sedmeri svati,
osmera plemena, devetora roda,
pa pitaju moga lijepog Aliju
"Šta je tebi lijepi Alija, šta ti tudi ječiš?"
Odgovara lijepi Alija
-"Ne pitajte sedmeri svati,
osmera plemena, devetora roda.
Eto tamo lijepe N., u brdo me uvela,
u nit me uplela, brdom me zbija,
sve mi moje kosti sliva,
sa božijom moći a mojim sepom.

ON SALE - "99 LOVE CHARMS

You are looking at a book that was written by an excellent connoisseur of magic and its secrets. With one of the 99 spells, you have the opp...