ponedjeljak, 13. lipnja 2016.

Bajanje sa džinima

Uoči utorka djevojka ovako baje nekom momku:

Deknuh rukom u duvar,
iskočiše tri džina u nevar,
u neznan!
Jednom ime Indija,
drugom ime Džindija,
trećem ime Šumabir.
Indiju posla indijskoj zemlji,
Džindiju posla džinskoj zemlji,
Šumabira posla po mog N;
gdje ga nađe da ga snađe,
pod nebom, na zemlji.
Ako spava da mu spavat ne da,
ako hoda da mu hodat ne da!


Onda metne ruke na zemlju i kaže:

Crna zemljice po Bogu majčice,
niti se fatilo tebe ni mene,
nego moga dragoga N.


Onda hukne na onu stranu gdje mu je kuća i kaže:

I njegovih sedamdeset i sedam damara,
osamdeset i osam zglavaka.
Ja đelsun,
ja gebersun,
ja betersun,
ja divani deli olsun!


Nakon ovog bajanja dragi joj mora doći ili se bar pokazati na snu.

ON SALE - "99 LOVE CHARMS

You are looking at a book that was written by an excellent connoisseur of magic and its secrets. With one of the 99 spells, you have the opp...